210km | predkosc maksymalna przy ziemi |
160km | przelotowa |
5m/s | predkosc wznoszenia |
10km/h | predkosc lotu bokiem i tylem |
160km/h | prędkość lotu z ciężarem zawieszonym na zewnątrz |
8m/s | minimalna prędkość opadania przy autorotacji |
18 32s | predkosc obrotu w zawisie i ile pełen obrót |
17,42m | Długość całkowita |
11,94 | Długość kadłuba |
3,75 | Wysokość ś-ca bez ś.o |
14,56m | Średnica WN |
2,7m | Średnica ś.o. |
600 | Paliwo w zbiorniku głównym |
2x238 | Paliwo w zbiornikach dodatkowych |
5,6 | Instalacja powietrzna hamulców |
0,4 | Olej w przekładni pośredniczącej |
0,65 | Olej w przekładni tylnej |
4,5-6 | Olej w instalacji hydraulicznej |
35mm | Ugięcie amortyzatorów przód |
50mm | Ugięcie amortyzatorów tył |
50mm | Ugięcie amortyzatorów tył |
AMG 10 | Ciecz w amortyzatorach |
azot | Gaz w amortyzatorach |
teleskopowe | Typ amortyzatorów |
4,5 | instalacji hydraulicznej Pojemność instalacji |
56-66A | Prąd pobierany przez I sekcję |
56-66A | Prąd pobierany przez II sekcję |
50-64A | Prąd pobierany przez III sekcję |
14-17A | Prąd pobierany przez ś.o |
38,5+2 s | Czas grzania na każdej sekcji łopat |
114 s | Przerwa w ogrzewaniu sekcji |
1050 | Napełniać nie więcej niż |
3700kg | Dopuszczalna masa ś-ca |
210 km/h | Maksymalna prędkość lotu:w normalnych warunkach |
180 km/h | Maksymalna prędkość lotu przy temp. 25C |
150km/h | Maksymalna prędkość lotu z włączona wycieraczka |
160 km/h | Maksymalna prędkość lotu z ładunkiem zewnętrznym |
10 km/h | Maksymalna prędkość lotu bokiem i tyłem |
18m/s | Maksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru do startu, lądowania i zawisu w dzień czolowy |
5m/s | Maksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru do startu, lądowania i zawisu w dzień boczny |
3/ms | Maksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru do startu, lądowania i zawisu w dzień tylny |
12 m/s | Maksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru w czasie kołowania |
15 m/s | Maksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru w nocy |
92% | Maksymalny dopuszczalny wzrost prędkości obrotowej WN: - w czasie 5 s |
86% | Maksymalny dopuszczalny wzrost prędkości obrotowej WN: - w czasie 30 s |
76% | Maksymalny dopuszczalny spadek prędkości obr. WN w czasie 15s |
30 | Maksymalne przechylenie w zakręcie |
1min | Minimalny czas grzania silników na biegu jałowym |
1min | Minimalny czas grzania silników na biegu jałowym w lato |
2 min | Minimalny czas grzania silników na biegu jałowym w zime |
30min | Minimalny czas chłodzenia prądorozrusznika po pięciu rozruchach |
800kg | Maksymalna masa ładunku podwieszonego |
100l | Rezerwa paliwa |
30-90 | temperatura oleju przekladni glownej |
32 ± 5 [kG/cm²] | instalacja hydrauliczna ciśnienie powyżej którego włącza się sygnalizacja świetlna „DEFEKT |
300l/h i 5 l/min | zuzycie paliwa |
580 km | praktyczny zasieg przebazowania |
8-12,5 | przedział instalacja olejowa silnika |
60-150 | przedzial temperatury oleju silnika |
1,5-3,5 | przedział ciśnienia oleju silnikowgo |
2-8 | przedział ciśnienia oleju przekładni głownej |
0,3 l/h | zuzycie oleju silnikowego |
79+-1 | wirnik nosny przy starcie ile % |