| 210km | predkosc maksymalna przy ziemi |
| 160km | przelotowa |
| 5m/s | predkosc wznoszenia |
| 10km/h | predkosc lotu bokiem i tylem |
| 160km/h | prędkość lotu z ciężarem zawieszonym na zewnątrz |
| 8m/s | minimalna prędkość opadania przy autorotacji |
| 18 32s | predkosc obrotu w zawisie i ile pełen obrót |
| 17,42m | Długość całkowita |
| 11,94 | Długość kadłuba |
| 3,75 | Wysokość ś-ca bez ś.o |
| 14,56m | Średnica WN |
| 2,7m | Średnica ś.o. |
| 600 | Paliwo w zbiorniku głównym |
| 2x238 | Paliwo w zbiornikach dodatkowych |
| 5,6 | Instalacja powietrzna hamulców |
| 0,4 | Olej w przekładni pośredniczącej |
| 0,65 | Olej w przekładni tylnej |
| 4,5-6 | Olej w instalacji hydraulicznej |
| 35mm | Ugięcie amortyzatorów przód |
| 50mm | Ugięcie amortyzatorów tył |
| 50mm | Ugięcie amortyzatorów tył |
| AMG 10 | Ciecz w amortyzatorach |
| azot | Gaz w amortyzatorach |
| teleskopowe | Typ amortyzatorów |
| 4,5 | instalacji hydraulicznej Pojemność instalacji |
| 56-66A | Prąd pobierany przez I sekcję |
| 56-66A | Prąd pobierany przez II sekcję |
| 50-64A | Prąd pobierany przez III sekcję |
| 14-17A | Prąd pobierany przez ś.o |
| 38,5+2 s | Czas grzania na każdej sekcji łopat |
| 114 s | Przerwa w ogrzewaniu sekcji |
| 1050 | Napełniać nie więcej niż |
| 3700kg | Dopuszczalna masa ś-ca |
| 210 km/h | Maksymalna prędkość lotu:w normalnych warunkach |
| 180 km/h | Maksymalna prędkość lotu przy temp. 25C |
| 150km/h | Maksymalna prędkość lotu z włączona wycieraczka |
| 160 km/h | Maksymalna prędkość lotu z ładunkiem zewnętrznym |
| 10 km/h | Maksymalna prędkość lotu bokiem i tyłem |
| 18m/s | Maksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru do startu, lądowania i zawisu w dzień czolowy |
| 5m/s | Maksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru do startu, lądowania i zawisu w dzień boczny |
| 3/ms | Maksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru do startu, lądowania i zawisu w dzień tylny |
| 12 m/s | Maksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru w czasie kołowania |
| 15 m/s | Maksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru w nocy |
| 92% | Maksymalny dopuszczalny wzrost prędkości obrotowej WN: - w czasie 5 s |
| 86% | Maksymalny dopuszczalny wzrost prędkości obrotowej WN: - w czasie 30 s |
| 76% | Maksymalny dopuszczalny spadek prędkości obr. WN w czasie 15s |
| 30 | Maksymalne przechylenie w zakręcie |
| 1min | Minimalny czas grzania silników na biegu jałowym |
| 1min | Minimalny czas grzania silników na biegu jałowym w lato |
| 2 min | Minimalny czas grzania silników na biegu jałowym w zime |
| 30min | Minimalny czas chłodzenia prądorozrusznika po pięciu rozruchach |
| 800kg | Maksymalna masa ładunku podwieszonego |
| 100l | Rezerwa paliwa |
| 30-90 | temperatura oleju przekladni glownej |
| 32 ± 5 [kG/cm²] | instalacja hydrauliczna ciśnienie powyżej którego włącza się sygnalizacja świetlna „DEFEKT |
| 300l/h i 5 l/min | zuzycie paliwa |
| 580 km | praktyczny zasieg przebazowania |
| 8-12,5 | przedział instalacja olejowa silnika |
| 60-150 | przedzial temperatury oleju silnika |
| 1,5-3,5 | przedział ciśnienia oleju silnikowgo |
| 2-8 | przedział ciśnienia oleju przekładni głownej |
| 0,3 l/h | zuzycie oleju silnikowego |
| 79+-1 | wirnik nosny przy starcie ile % |