wordki.pl - nauka słówek
Dane techniczne mi-2
210kmpredkosc maksymalna przy ziemi
160kmprzelotowa
5m/spredkosc wznoszenia
10km/hpredkosc lotu bokiem i tylem
160km/hprędkość lotu z ciężarem zawieszonym na zewnątrz
8m/sminimalna prędkość opadania przy autorotacji
18 32spredkosc obrotu w zawisie i ile pełen obrót
17,42mDługość całkowita
11,94Długość kadłuba
3,75Wysokość ś-ca bez ś.o
14,56mŚrednica WN
2,7mŚrednica ś.o.
600Paliwo w zbiorniku głównym
2x238Paliwo w zbiornikach dodatkowych
5,6Instalacja powietrzna hamulców
0,4Olej w przekładni pośredniczącej
0,65Olej w przekładni tylnej
4,5-6Olej w instalacji hydraulicznej
35mmUgięcie amortyzatorów przód
50mmUgięcie amortyzatorów tył
50mmUgięcie amortyzatorów tył
AMG 10Ciecz w amortyzatorach
azotGaz w amortyzatorach
teleskopoweTyp amortyzatorów
4,5instalacji hydraulicznej Pojemność instalacji
56-66APrąd pobierany przez I sekcję
56-66APrąd pobierany przez II sekcję
50-64APrąd pobierany przez III sekcję
14-17APrąd pobierany przez ś.o
38,5+2 sCzas grzania na każdej sekcji łopat
114 sPrzerwa w ogrzewaniu sekcji
1050Napełniać nie więcej niż
3700kgDopuszczalna masa ś-ca
210 km/hMaksymalna prędkość lotu:w normalnych warunkach
180 km/hMaksymalna prędkość lotu przy temp. 25C
150km/hMaksymalna prędkość lotu z włączona wycieraczka
160 km/hMaksymalna prędkość lotu z ładunkiem zewnętrznym
10 km/hMaksymalna prędkość lotu bokiem i tyłem
18m/sMaksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru do startu, lądowania i zawisu w dzień czolowy
5m/sMaksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru do startu, lądowania i zawisu w dzień boczny
3/msMaksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru do startu, lądowania i zawisu w dzień tylny
12 m/sMaksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru w czasie kołowania
15 m/sMaksymalny dopuszczalny wektor prędkości wiatru w nocy
92%Maksymalny dopuszczalny wzrost prędkości obrotowej WN: - w czasie 5 s
86%Maksymalny dopuszczalny wzrost prędkości obrotowej WN: - w czasie 30 s
76%Maksymalny dopuszczalny spadek prędkości obr. WN w czasie 15s
30Maksymalne przechylenie w zakręcie
1minMinimalny czas grzania silników na biegu jałowym
1minMinimalny czas grzania silników na biegu jałowym w lato
2 minMinimalny czas grzania silników na biegu jałowym w zime
30minMinimalny czas chłodzenia prądorozrusznika po pięciu rozruchach
800kgMaksymalna masa ładunku podwieszonego
100lRezerwa paliwa
30-90temperatura oleju przekladni glownej
32 ± 5 [kG/cm²]instalacja hydrauliczna ciśnienie powyżej którego włącza się sygnalizacja świetlna „DEFEKT
300l/h i 5 l/minzuzycie paliwa
580 kmpraktyczny zasieg przebazowania
8-12,5przedział instalacja olejowa silnika
60-150przedzial temperatury oleju silnika
1,5-3,5przedział ciśnienia oleju silnikowgo
2-8przedział ciśnienia oleju przekładni głownej
0,3 l/hzuzycie oleju silnikowego
79+-1wirnik nosny przy starcie ile %