2 cele jakie stawia sobie Buliński | - |
Antropologia kulturowa | - |
Kultura | - |
wiedza nawykowa | - |
wiedza refleksyjna | - |
wychowanie wg Bulińskiego | - |
Na czym polega perspektywa antropologiczna w badaniach pedagogicznych | - |
ukryty program nauczania | - |
podstawowa funkcja szkoły wg Bulińskiego | - |
jak brzmi podstawowe przekonanie nowożytnego myślenia naukowego | - |
5 założeń koncepcji Maslowa | - |
KOnsekwencje indywidualizmu związanego z nowożytnym myśleniem naukowym | - |
definicja totalitaryzmu | - |
edukacja jako narzędzie totalitaryzmu | - |
moralnosc w totalitaryźmie | - |
definicja indoktrynacji | - |
edukacja w państwie totalitarnym | - |
cechy wychowania, dzięki któremu ludzie stają się podatni na manipulację w totalitaryźmie | - |
4 charakterystyczne cechy ponowoczesnosci | - |
Bogusław Śliwerski | - |
Zbyszko Melosik | - |
Tomasz Szkudlarek | - |
Wolfgang Welsh | - |
Zygmunt Bauman | - |
7 cech społeczeństwa otwartego wg Fritscha (5) | - |
hierarchiczny a sieciowy model nauki (4) | - |
postrzeganie innego (f i p) | - |
podejscie do studiowania ped (f i p) | - |
prowadzenie badan pedagogicznych ( f i p) | - |
samowiedza nauki, indywidualizmu, kolektywizmu itd (f i p) | - |
metafora hipermarketu | - |
Stefan Wołoszyn - kim byl, czym się zajmował | - |
na czym polegają badania biograficzne | - |
rodzaje badań u Wołoszyna | - |
jak Wołoszyn prowadził badania biograficzne? | - |
czego pedagog może się dowiedziec z badań kierunkowych | - |
na czym polegają badania kierunkowe | - |
w jaki sposób prowadził badania kierunkowe | - |
czego pedagog może się dowiedziec z badań kierunkowych | - |
na czym polegaja badania typologiczno-syntetyczne | - |
jak Wołoszyn prowadził badania typologiczno-syntetyczne | - |
czego pedagog może się dowiedziec z badan typologiczno-synetycznych | - |
w jaki sposob można przeprowadzic i wykorzystac badania porównawcze kierunków pedagogicznych | - |
kim był Zbigniew Kwieciński | - |
na czym polegał syndrom wypalenia w edukacji w drugiej połowie lat 80-tych | - |
3 wymiary kryzysu powodujące opóźnienie kulturowe w edukacji | - |
czym jest pedagogia | - |
paradygmat + cechy+ kryteria+ przykłady | - |
szkoła naukowa + cechy + przykłądy | - |
kierunek naukowy | - |
doktryna naukowa + cechy char. + przykłady | - |
podejście teoretyczne + cechy | - |
dyskurs ped+ char | - |
ideologia | - |
moda umysłowa + char + przykłady | - |
myśl pedagogiczna + char | - |