| Freinet dopatruje sie | 1 |
| konieczne jest oparcie wychowania | 2 |
| dziecko odczuwa potrzebe wyrazania siebie | 3 |
| w klasach freinetowskich | 00 |
| rola nauczyciela ogranicza sie | 4 |
| czasem dzieci pracujá zespołami | 5 |
| zwykła izba lekcyjna przekształca sie wtedy | 6 |
| podczas każdego kongresu Nowoczesnej Szkoły Franc | 7 |
| przez szerokie stosowanie swobodnej ekspresji | 8 |
| podobny cel ma żywy teatr dzieci | 9 |
| powstał on w odp na krytyke tej formy | 10 |
| jest to technika spontanicznego teatru | 11 |
| zrodziła sié z zabaw naśladowczych | 12 |
| dzieci zwłaszcza młodsze | 13 |
| do tych gestów dołáczajá sié słowa | 14 |
| ekspresja ma równiez funkcje terapeutyczna | 15 |
| dziecko uchyla rabek swej wewn tajemnicy | 16 |
| przykładem moze byc wiersz | 17 |
| niektóre dzieci sa artystami tylko chwilowo | 18 |
| kolejna forma pracy freinetowskiej jest koresp miedzyszkolna | 19 |
| kor. miedz, stanowi naturalna motywacje | 20 |
| przy tym nawiázuja sie przyjaznie | 21 |
| bodźce emocjonalne sprzyjaja lepszemu | 22 |
| organizowane sa rowniez coroczne spotkania kore | 23 |
| dzieci wracaja do szkoly z całym bogactwem | 24 |