Freinet dopatruje sie | 1 | |
konieczne jest oparcie wychowania | 2 | |
dziecko odczuwa potrzebe wyrazania siebie | 3 | |
w klasach freinetowskich | 00 | |
rola nauczyciela ogranicza sie | 4 | |
czasem dzieci pracujá zespołami | 5 | |
zwykła izba lekcyjna przekształca sie wtedy | 6 | |
podczas każdego kongresu Nowoczesnej Szkoły Franc | 7 | |
przez szerokie stosowanie swobodnej ekspresji | 8 | |
podobny cel ma żywy teatr dzieci | 9 | |
powstał on w odp na krytyke tej formy | 10 | |
jest to technika spontanicznego teatru | 11 | |
zrodziła sié z zabaw naśladowczych | 12 | |
dzieci zwłaszcza młodsze | 13 | |
do tych gestów dołáczajá sié słowa | 14 | |
ekspresja ma równiez funkcje terapeutyczna | 15 | |
dziecko uchyla rabek swej wewn tajemnicy | 16 | |
przykładem moze byc wiersz | 17 | |
niektóre dzieci sa artystami tylko chwilowo | 18 | |
kolejna forma pracy freinetowskiej jest koresp miedzyszkolna | 19 | |
kor. miedz, stanowi naturalna motywacje | 20 | |
przy tym nawiázuja sie przyjaznie | 21 | |
bodźce emocjonalne sprzyjaja lepszemu | 22 | |
organizowane sa rowniez coroczne spotkania kore | 23 | |
dzieci wracaja do szkoly z całym bogactwem | 24 | |