wordki.pl - nauka słówek
Messen und Veranstallungen cz.1
autor: MARCELLA
Nach mir passt das ganz gut.Według mnie wszystko dobrze pasuje.
Produktinnovationen vorstellen.Przedstawiać innowacje produktowe.
Marktnischen entdecken.Odkrywać rynek.
Neue Maerkte kennen lernen.Poznawać nowe rynki.
Sich ueber Neuheiten und Entwicklungstrends informieren.Informować się o nowości i trendy rozwojowe .
Den Absatz steigern.Podnieść obrót.
Auftraege bekommen.Otrzymywać umowy, zamówienia.
Die Konkurrenz beobachten.Obserwować konkurencję.
Die firma bekannt machen.Uczynić firmę znaną , popularną .
Allgemeine Zielecele ogólne
Kommunikationszielecele komunikacyjne
DistributionszieleCele dystrybucyjne
ProduktzieleCele produkcyjne
Den Kontakt zu Stammkunden pflegen.Pielęgnować kontakty ze stałymi klientami.
Wuensche der Kunden herauszufindenŻyczenia klientów wynajdować
Neue Kunden gewinnen.Nowych klientów pozyskiwać.
Das Firmen und Produktprofil erhoehenZwiększać profil firmy i produktu.
Marktinformationen sammeln.Zbierać informacje rynkowe.
erwaehnenwspominać
Vertreterprzedstawiciel
Akzeptanz des Produktsortiments am Markt testenTestować akceptację asortymentu produktowego na rynku
Vertreter suchenszukać przedstawiciela
Kontakt mit potenziellen Lieferanten aufnehmen.Kontakt z potencjalnymi dostawcami zawrzeć.
Haendler und Vertriebsgesellschaften suchen.Szukac handlowców i spółek handlujących.
Warum Firma POLMOauf der Messe ausstellen?Dlaczego firma polmo wystawia się na targach?